Gedreven door
facts & figures
Eureco-Pharma is al ruim 25 jaar werkzaam op het gebied van farmaceutische zorg in Nederland.
Naast professionaliteit staat persoonlijkheid ook hoog bij ons in het vaandel. We vinden het fijn om een band aan te gaan met onze klanten en partners. Zo’n synergie komt de samenwerking ten goede op het gebied van communicatie en efficiëntie maar ook trouw en gemoedelijkheid. We leren u dan ook graag beter kennen en hopelijk vice versa.
Echt kennismaken doen we graag via onze accountmanagers of telefonisch met onze sales supportmedewerkers. Maar om alvast een beeld te schetsen hebben we alvast wat data en getallen voor u op een rijtje gezet.

Onze certificaten die zorgen voor
kwaliteit en veiligheid
Om de systematische bewaking van medicatieveiligheid te waarborgen,
breiden we onze technologische ondersteuning voortdurend uit. We focussen daarbij op kwaliteit die in overeenstemming is met de wettelijke bepalingen en GDP- en GMP-richtlijnen, zodat we risico’s minimaliseren. Verbetering van onze kwaliteitsnormen is een continu proces. Betrouwbaarheid en deskundigheid zijn twee van onze kernwaarden. Wij beseffen dat medicatieveiligheid de kern van onze verantwoordelijkheid is. Een belangrijk deel van ons kwaliteitsbeheer is het waarborgen van de supply chain. Maatregelen om een hoge kwaliteit te kunnen garanderen betreffende onze leveranciers hebben we vastgelegd in een duidelijke structuur. Risicoanalyses, inspecties en audits in de supply chain voeren we regelmatig ter plaatse uit. Kwaliteitsborging is bij ons in goede handen.
Een belangrijk onderdeel van het kwaliteitssysteem is een goede documentatie.
Deze omvat standaardprocedures en werkinstructies, deviatie, CAPA en change management. Ons Change Control systeem wordt gebruikt om alle veranderingen die van invloed kunnen zijn op de productie en kwaliteit van een product te evalueren.
Onze certificaten die zorgen voor
kwaliteit en veiligheid
Om de systematische bewaking van medicatieveiligheid te waarborgen,
breiden we onze technologische ondersteuning voortdurend uit. We focussen daarbij op kwaliteit die in overeenstemming is met de wettelijke bepalingen en GDP- en GMP-richtlijnen, zodat we risico’s minimaliseren. Verbetering van onze kwaliteitsnormen is een continu proces. Betrouwbaarheid en deskundigheid zijn twee van onze kernwaarden. Wij beseffen dat medicatieveiligheid de kern van onze verantwoordelijkheid is. Een belangrijk deel van ons kwaliteitsbeheer is het waarborgen van de supply chain. Maatregelen om een hoge kwaliteit te kunnen garanderen betreffende onze leveranciers hebben we vastgelegd in een duidelijke structuur. Risicoanalyses, inspecties en audits in de supply chain voeren we regelmatig ter plaatse uit. Kwaliteitsborging is bij ons in goede handen.
Een belangrijk onderdeel van het kwaliteitssysteem is een goede documentatie.
Deze omvat standaardprocedures en werkinstructies, deviatie, CAPA en change management. Ons Change Control systeem wordt gebruikt om alle veranderingen die van invloed kunnen zijn op de productie en kwaliteit van een product te evalueren.
Kernwaarden van Eureco-Pharma
Bevlogen – Be inspired
We willen plezier hebben in ons werk uitgedaagd worden om het beste uit onszelf en onze omgeving te halen. Dit is te zien in onze manier van werken en in de omgang met elkaar. We stralen optimisme, plezier en “passie” uit in hetgeen we doen.
Initiatief – Set the pace
We nemen graag het voortouw en doen dingen vaak het liefst net even wat anders of we zijn er eerste bij het op een andere manier te doen. Hiermee zijn we vernieuwend en een voorbeeld voor onze omgeving.
Recht door zee – Straightforward
We zeggen waar het op staat en gaan op ons doel af. Van onze omgeving en relaties verwachten we eenzelfde manier van benaderen, openheid en eerlijkheid.
De verhalenvan het Eureco-Pharma team

Miranda Eleveld
Manager Quality Assurance & Regulatory Affairs
Voordat ik begon als Manager Quality Assurance & Regulatory Affairs, was mijn functie bij Eureco-Pharma die van Business Process Manager. Daar had ik te maken met de technische en organisatorische kant van de bedrijfsprocessen. Ik was daar de verbindende factor tussen de verschillende afdelingen om de processen tussen die afdelingen zo efficiënt mogelijk in te kunnen richten en te bewaken. Die functie is organisch geëvolueerd tot mijn huidige functie van Manager Quality Assurance & Regulatory Affairs omdat het beproeven van kwaliteit en het nastreven van regels en richtlijnen hand in hand gaan met het bewaken van die bedrijfsprocessen. Door het initiëren en managen van verbeterprojecten op de verschillende afdelingen kan ik mijn steentje bijdragen aan het blijven optimaliseren van onze processen om met gepaste spoed betaalbare geneesmiddelen op de markt te kunnen brengen. Hierbij staat automatisering hoog in het vaandel en gaan we zoveel mogelijk mee met de laatste trends en ontwikkelingen. Een voorbeeld hiervan is het doorvoeren van de Europese FMD-verordening, waarbij we de nieuwste richtlijnen in het bedrijfsproces hebben geïmplementeerd en een automatische etiketproductie hebben ingericht om te borgen dat ieder etiket is voorzien van een uniek serienummer. De doorgevoerde verbeteringen, ook in de transparantie van de bedrijfsvoering, dragen bij aan het halen van onze organisatorische doelen. En daar ben ik erg trots op!

Chantel van Rosmalen
Inkoop manager Eurospecialité
In mijn functie ben ik de spil tussen onze accountmanagers en inkoop van Eurospécialité’s. Het is een uitdagende taak om op basis van de klantvraag alle benodigde geneesmiddelen op tijd binnen te krijgen. Deze rol voer ik met veel plezier uit. Wij werken al vele jaren met een vaste groep van gerenommeerde leveranciers binnen de EU. Zij zijn bekend met de hoge eisen die wij aan onze inkoop stellen. Zo dragen we bij aan het verlagen van de ziekenhuiskosten voor geneesmiddelen. Dit geld kan worden ingezet voor andere zorg. Door onze betrokkenheid en deskundigheid dragen we bij aan het oplossen van tekorten in de markt. Daar ben ik trots op. Ik vind het erg mooi dat we ervoor zorgen dat een patiënt toch het benodigde geneesmidddel op tijd krijgt.

Lisa Vaas-van Dooren
Manager Sales
Binnen de organisatie ben ik verantwoordelijk voor de afdeling customer service, sales en marketing- en communicatie. We hebben een zeer gedreven team met korte lijnen en jarenlange ervaring. We stemmen vraag en aanbod optimaal op elkaar af met onze klant als partner. Partnerships, daar draait het om. Wederzijds commitment, vertrouwen, transparantie en directe communicatie zijn hierbij sleutelwoorden. Samen met de klant streven wij continu naar het verhogen van rendement, het oplossen van tekorten en het creëren van een langdurige samenwerking. Dagelijks ben ik ook nog actief in contact met de klant, waardoor ik goed op de hoogte blijf van alle klant, product- en marktontwikkelingen. Op deze manier dragen we gezamenlijk bij aan het bevorderen van de betaalbaarheid en toegankelijkheid van de farmaceutische zorg.

Jan de Kreij
Managing Director / Owner
Iedere dag met veel enthousiasme werken aan het bedrijf dat het verschil maakt in toegankelijkheid en betaalbaarheid van de farmaceutische zorg in Nederland. Met een team van uiterst gemotiveerde medewerkers. Daar krijg ik energie van en daar zet ik me graag iedere dag volledig voor in. Vanuit onze cultuur die sterk verankerd is in onze kernwaarden werken we iedere dag aan hetzelfde doel. De uitdaging om in te spelen op de behoefte van de klant heeft ons gebracht tot waar we nu staan. We bieden oplossingen voor kleine en grote vraagstukken, maar altijd in relatie tot de betaalbaarheid en toegankelijkheid van farmaceutische zorg. Met Eureco-Pharma als zelfstandig bedrijf zijn we op dit gebied al meer dan tien jaar zeer succesvol. Vanuit mijn rol borg ik de continuïteit van de onderneming en zorg voor de heldere stip aan de horizon.

Irene Bakker
Sales Support
Het eerste contact met de klant ligt bij ons. Wij helpen de klant snel en correct. De medische wereld blijft in beweging en blijft veranderen. Hierbij is het belangrijk de wensen van onze klanten nu, en ook in de toekomst, zo optimaal mogelijk in te vullen. De klant is koning zonder het commerciële doel van de organisatie uit het oog te verliezen. Wij hebben de overtuiging dat als je ervoor zorgt dat de klant echt tevreden is, de verdienste vanzelf volgt. Met dezelfde passie samen ergens voor gaan. Dat is belangrijk. En dat merkt de klant.
De tijdlijnvan Eureco-Pharma
Locaties van Eureco-Pharma

Boelewerf 2
- Warehouse
- Pre-productie
- Productie
- Quality control
- Operations
- Purchase
- Sales

Boelewerf 16
- Regulatory Affairs
- Quality Assurance
- Packaging, labeling & artwork management
- Human resources
- Finance
- Directie
- IT
Wilt u ons nog beter leren kennen? Stuurt u dan gerust een bericht om een afspraak te maken.

Stuurt u dan gerust een bericht
om een afspraak te maken.
Wilt u ons nog beter leren kennen?
Stuurt u dan gerust een bericht
om een afspraak te maken.
Schrijf je in voor onzenieuwsbrief
Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en onze geneesmiddelen, services en innovaties. Na inschrijving sturen wij bij goedkeuring een bevestiging van de aanmelding.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en onze geneesmiddelen, services en innovaties.
Na inschrijving sturen wij bij goedkeuring een bevestiging van de aanmelding.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en onze geneesmiddelen, services en innovaties. Na inschrijving sturen wij bij goedkeuring een bevestiging van de aanmelding.